خوشحالی بی مورد کار دست کلوپ داد

به گزارش وبلاگ سفر، به گزارش ساکرنت، در مجذوب کننده ترین ملاقات هفته، لیورپول در استادیوم آنفیلد میزبان تاتنهام بود که در همان 15 دقیقه ابتدایی سه بار به وسیله کرتیس جونز، لوئیس دیاز و محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در نیمه نخست کین، یکی از گل ها را جبران کرد و سون در نیمه دوم اختلاف را به حداقل رساند. در دقیقه 3+90 ریچارلیسون بالاخره پیروز شد اولین گلش را با پیراهن تاتنهام در لیگ برتر به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این خاتمه ماجرا نبود و روی اشتباه لوکاس مورا، دیوگو ژوتا با به ثمر رساندن گل چهارم، شاگردان کلوپ را پیروز این ماراتن دیدنی کرد.

خوشحالی بی مورد کار دست کلوپ داد

یورگن کلوپ پس از گل چهارم لیورپول به سرعت به سمت داور چهارم دوید و آغاز به خوشحالی کرد که پس از این حرکت پایش را گرفت و نشان داد که مصدوم شده است.

او در سرانجام بازی گفت: گل سوم تاتنهام خطا بود. آن ها چگونه می توانند روی محمد صلاح خطا نمایند و داور متوجه نشود؟ این داور قبلا هم علیه ما سوت زده بود و من سابقه او را می دانم. واقعاً نمی دانم او چه چیزی علیه ما دارد. او گفته است که هیچ مسئله ای وجود ندارد، اما این نمی تواند درست باشد. او چگونه به من نگاه می نماید و این حرف را می زند؟ این را اصلا درک نمی کنم، ولی قبول دارم خوشحالی گل من غیر ضروری بود.

گری نویل واکنش نشان می دهد

گری نویل، کارشناس شبکه تلویزیونی اسکای، نظر دیگری درباره این خوشحالی داشت. او ادعا کرد که سرمربی سابق بوروسیادورتموند به خاطر نحوه واکنش به گل پیروزی تیمش باید از زمین اخراج می شد. نویل در صحبت با اسکای اسپورت گفت: یورگن کلوپ باید به خاطر کاری که در قبال داور چهارم انجام داد از بازی اخراج می شد.

در جدول منچسترسیتی با 76 امتیاز و یک بازی کمتر از آرسنال در رده نخست است و آرسنال با 75 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. تیم های نیوکاسل، منچستریونایتد و لیورپول نیز به ترتیب با 65، 63 و 56 امتیاز در رده های سوم تا پنجم هستند.

مطمئناً لیورپول برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر شانس زیادی نخواهند داشت، ولی کلوپ پیش از این کار های غیر ممکنی را انجام داده است و لیورپول می تواند بازی های به جامانده را ببرد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

منبع: فرارو

به "خوشحالی بی مورد کار دست کلوپ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی بی مورد کار دست کلوپ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید