خبر نو وزیر کار درباره دستمزد کارگران، دستمزد کارگران برای سال آینده افزایش می یابد؟

به گزارش وبلاگ سفر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسات کارشناسی مربوط به مشخص دستمزد کارگران به وسیله نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در حال برگزاری است.

خبر نو وزیر کار درباره دستمزد کارگران، دستمزد کارگران برای سال آینده افزایش می یابد؟

به گزارش مهر، سید صولت مرتضوی گفت: مشخص حقوق و مزد کارگران بر اساس فرایند قانونی و اصل بر سه جانبه گرایی است. باید نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت به تفاهم برسند که در ادامه نتیجه ابلاغ می گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: جلسات مربوط به مشخص دستمزد کارگران به وسیله نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در حال برگزاری است و کارشناسان فعالیت هایشان را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه وزارت کار برنامه های مختلفی برای شناسایی افراد جویای کار انجام داده است، گفت: راه حل های مناسبی برای کارگران به خصوص کارگران متأهل و دارای فرزند در نظر گرفته شده است.

مرتضوی اعلام کرد: کارگاه ها با کمبود نیروی کار مجرب روبرو هستند که در این راستا سازمان فنی و حرفه ای کشور بر اساس احتیاج کارخانه ها نیرو های کار را تربیت نموده و در اختیار آن ها قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حوزه اشتغال اهتمام جدی دارد، گفت: درصدد هستیم با اقدامات مختلف رکورد جدیدی را اشتغال ثبت کنیم.

منبع: فرارو

به "خبر نو وزیر کار درباره دستمزد کارگران، دستمزد کارگران برای سال آینده افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو وزیر کار درباره دستمزد کارگران، دستمزد کارگران برای سال آینده افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید