جدایی کریم باقری از پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ سفر، ایران ورزشی نوشت: قرارداد کریم باقری با پرسپولیس به خاتمه رسیده و با توجه به اینکه او در یکی از تمرینات روزهای خاتمهی فصل قبل گفته بود از پرسپولیس رفتنی شده شاید دیگر در این تیم نماند. آن روز صحبت باقری نیمه کنایه و نیمه جدی بود اما در همان مطلب نیز اشاره کردیم که واکنش باقری به تمدید قرارداد طوری بوده که انگار یکی از طرفین مایل به ادامه همکاری نیست.

جدایی کریم باقری از پرسپولیس؟

دیروز کریم باقری با ایسنا مصاحبه کوتاهی انجام داد تا خبر دو هفته قبل ایران ورزشی تأیید شود. باقری در این مصاحبه گفت: قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من نشده است.

باقری درباره اینکه چه زمانی قرار است با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره کند؟ گفت: باشگاه با من صحبتی ننموده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلاً تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه با هر کسی بخواهد صحبت می نماید و با هر کسی نخواهد صحبت نمی نماید.

او در پاسخ به اینکه آیا درباره همکاری خود با پرسپولیس با یحیی گل محمدی صحبتی انجام داده است یا خیر؟ گفت: خیر، با کسی تماسی نداشته ام.

باقری در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا با آغاز تمرینات این تیم در محل تمرینات حاضر خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلماً باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت. کسانی در تمرینات حاضر می شوند که با باشگاه قرارداد دارند.

با این حساب تعیین شد که باشگاه پرسپولیس تمایلی به ادامه همکاری با باقری ندارد. ظاهراً اصل موضوع هم به رقم قرارداد این مربی برمی شود. گفته می شود قرارداد فصل قبل باقری با پرسپولیس 5/4 میلیارد تومان بوده و حالا او قراردادی 7 میلیارد تومانی به علاوه آپشن قهرمانی می خواهد. باقری البته خودش را با مربیان خارجی کادر فنی مقایسه می نماید و حتماً با خودش می گوید وقتی آنها چیزی حدود200 هزار دلار (حدود 10 میلیارد تومان) قرارداد می بندند چرا او نباید 7 میلیارد تومان بگیرد.

به هر حال باشگاه پرسپولیس حتماً تصور می نماید که کریم باقری مربی گرانی است و نباید این رقم را دریافت کند. با این حال آنهایی که تمرینات فصل قبل را کاملاً رصد نموده اند می گویند اگر در فصول گذشته می گفتید کریم باقری فعالیت خاصی در تمرینات ندارد و پولی که دریافت می نماید با کارش متناسب نیست اما در خصوص فصل قبل نمی توانید چنین حرفی بزنید چون آقا کریم واقعاً در فصل گذشته متحول شده بود و یاری زیادی به یحیی و تیمش کرد.

در عین حال بعضی معتقدند حتی اگر باقری کار خاصی در امور فنی تیم نکند و مثلاً نقشی در طراحی تمرین، اجرای تمرین و کوچینگ و رهبری در حین مسابقات ایفا نکند به خاطر کاراکتر و جنمی که دارد باید در تیم بزرگ پرسپولیس حضور داشته باشد تا بتواند در جمع کردن رختکن و بالا بردن پرستیژ انضباطی تیم به گل محمدی یاری کند. در عین حال بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس و حتی استقلال و بزرگان فوتبال حضور باقری با آن شخصیت منحصر به فردش را یکی از دلایل موفقیت های پرسپولیس در فصول اخیر می دانند و بر همین حساب معتقدند پولی که باقری دریافت می نماید حق اوست.

با این وجود در حالی که دیروز باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصاحبه باقری سکوت نموده بود یکی از مدیران باشگاه به ایران ورزشی گفت مشکل کریم باقری مالی نیست و مسائل دیگری در میان است که ان شاءالله حل خواهد شد چرا که آقا یحیی او را می خواهد.

منبع: فرارو

به "جدایی کریم باقری از پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی کریم باقری از پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید