تکنولوژی لامپ های هوشمند چیست؟

به گزارش وبلاگ سفر، لامپ های هوشمند از جمله وسایلی است که به یاری تکنولوژی توانسته تغییرات ارزنده ای را در سبک سنتی خود فراهم کند.

تکنولوژی لامپ های هوشمند چیست؟

استفاده بهینه از انرژی از جمله مقولات مهمی است که همیشه در بحث طراحی و ساخت وسایل به آن توجه می گردد.

لامپ هوشمند یکی از ابزارهای تأثیر گذار در حوزه تکنولوژی است که به یاری سیستم روشنایی می آمده و به یکی از ابزارهای مهم خانه های هوشمند تبدیل شده است.

این لامپ ها به علت دارا بودن طیف رنگ، قابلیت تغییر رنگ با توجه به سلیقه افراد را دارند و در کنار آن امکان نورپردازی ویژه از ویژگی های منحصر به فردی برای این دست از لامپ ها به شمار می رود.

بعلاوه در بعضی مدل های ارائه شده به بازار، لامپ هوشمند از قابلیت پخش موزیک برخوردار است تا همزمان با روشنایی موسیقی نیز پخش نمایند.

از ویژگی های مشترک وسایل هوشمند قابلیت کنترل از راه دور به وسیله گوشی تلفن همراه است که سبب آن می گردد با کیلومترها فاصله از این لامپ ها روشن یا خاموش شوند.

نور این دست از لامپ ها امکان کم یا زیاد شدن را دارند که این ویژگی سبب آن می گردد مقدار نور با توجه به احتیاج افراد و شرایط محیطی تنظیم گردد که این خود سبب مصرف بهینه می گردد.

در بحث طول عمر نیز لامپ های هوشمند در مقایسه با مدل سنتی خود از عمر بالاتری برخوردار هستند که استفاده از آن ها در بلند مدت هزینه ابتدایی را توجیه پذیر می نماید.

منبع: انتخاب

به "تکنولوژی لامپ های هوشمند چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی لامپ های هوشمند چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید