تهدید ستاره خارجی؛ یا به استقلال برمی گردم یا بیرون می مانم این فصل!

به گزارش وبلاگ سفر، بازیکن خارجی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم همچنان بدون تیم مانده است.

تهدید ستاره خارجی؛ یا به استقلال برمی گردم یا بیرون می مانم این فصل!

به گزارش وبلاگ سفر رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال در فصل گذشته برای دریافت مطالباتش از این باشگاه، شکایتی را مطرح نموده که باعث شده تا به زودی منجر به اعلام حکمی از سوی فیفا گردد. درواقع سیلوا پس از اینکه با ارسال نوتیس به باشگاه استقلال، نتیجه ای نگرفت برای دریافت مطالباتش در سال دوم قرارداد با آبی های تهران شکایتی را مطرح نمود. قرارداد این بازیکن به گونه ای بسته شده که باشگاه موظف به پرداخت کامل حق و حقوق بازیکن است.

گفته می گردد قرارداد سیلوا فقط در سال دوم حدود 500 هزاردلار است که ممکن است در کنار شکایت 512 هزاردلاری آمانوف برای پنجره بعدی استقلال دردسرساز گردد.

این بازیکن بر سر مطالباتش که بیشتر از 800 هزار دلار است، به فیفا شکایت نموده و منتظر رای کمیته مشخص شرایط فدراسیون جهانی فوتبال است. این مدافع حدود 300 هزار دلار از مطالبات خود از بابت قرارداد و پاداش های فصل گذشته و 500 هزار دلار نیز از بابت فصل جاری از استقلال طلبکار است. این در حالی است که در صورت امضای قرارداد این بازیکن با تیمی نو، مبلغ قرارداد وی به عنوان مابه التفاوت، از قرارداد با باشگاه ایرانی کسر خواهد شد، هرچند این اتفاق هنوز محقق نشده و باشگاه استقلال در صورت محکومیت، باید مطالبات سیلوا را به صورت کامل به او پرداخت کند. در این خصوص استقلالی ها نیز دفاعیه خود را به فیفا ارسال نموده و طرفین پرونده منتظر صدور رای هستند.

شاید سیلوا مسیر استراماچونی را رفته و همان طور که سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نیز به خاطر داشتن قرارداد دوساله با استقلال، با همین ترفند در سال دوم قراردادش با باشگاه ایرانی، از امضای قرارداد با تیمی نو امتناع کرد تا مطالبات خود را به صورت کامل از باشگاه استقلال دریافت کند، چه بسا سیلوا نیز در حال تکرار همین ماجرا باشد.

نکته قابل توجه اینکه چندی پیش انتشار خبری مبنی بر اینکه سیلوا برای بازگشت به استقلال اعلام آمادگی نموده، موجب خوشحالی طرفداران این تیم شد چراکه با این شرایط آبی ها از پرداخت یک جریمه چندین میلیاردی دیگر معاف شده و بازیکن در ازای پوشیدن پیراهن آبی و خدمت به استقلال مطالباتش را دریافت خواهد نمود. با این حال طبق شنیده ها گویا این موضوع یک ماه پیش به کادر فنی منتقل شده اما نکونام با اعلام اینکه روی بازیکن خارجی در فاز هجومی استقلال حساب باز نموده است این درخواست را رد می نماید.

بر همین اساس و طبق شنیده ها از نزدیکان بازیکن برزیلی، گویا مدیر برنامه های این بازیکن برای آنکه سیلوا برای فصل نو از دور خارج نشده ضمن اینکه با بستن قرارداد با تیمی نو، بخشی از مطالبه خود از باشگاه استقلال را نیز از گردن این باشگاه باز کند به وی سه پیشنهاد خارجی دیگر را ارائه می دهد که این بازیکن در پاسخ هر سه پیشنهاد را رد نموده و اعلام می نماید یا به استقلال برمی گردم یا بیرون نشسته و پول فصل دوم را می گیرم!

منبع: همشهری آنلاین

به "تهدید ستاره خارجی؛ یا به استقلال برمی گردم یا بیرون می مانم این فصل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ستاره خارجی؛ یا به استقلال برمی گردم یا بیرون می مانم این فصل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید